«ДОПОМОГА ВІД ПРЕЗИДЕНТА»: «ПРИВАТБАНК» ПОПЕРЕДЖАЄ ПРО ЧЕРГОВИЙ ВИД ШАХРАЙСТВА


Українцям почали надходити повідомлення, нібито, від «ПриватБанку», в яких клієнтам обіцяють виплатити грошову допомогу. Про це повідомила на своїй сторінці у соціальній мережі Анжела Дзинзюра, прессекретарка «ПриватБанку». Вона зазначила, що інформацію про такий вид шахрайства їй повідомили журналісти. 
– У зв’язку з поширенням COVID-19 даємо кожному користувачу по 800 гривень, які не потрібно повертати, а є державною допомогою за указом Президента, – йдеться у тексті короткого повідомлення, яке надходить користувачам.

 Якщо людина погоджується на «отримання допомоги», їй надходять інше повідомлення, в якому просять уточнити номер карти, термін дії та СVV-код.
– Розголошення номеру картки, терміну дії та CVV-коду – це ключ до вашого карткового рахунку, який Ви добровільно даєте в руки шахраям. Пам’ятайте, в жодному разі нікому не можна розголошувати паролі (SMS-повідомлення), які приходять на телефон з банку, навіть якщо з іншого боку слухавки будуть наполягати/залякувати блокуванням рахунків/попереджати про нібито намагання сторонніх осіб зламати Ваш рахунок/вкрасти Ваші кошти тощо. Співробітники банків ніколи не запитують персональні дані, – наголосила Анжела Дзинзюра.
Фахівчиня говорить, що попри всі попередження люди продовжують потрапляти на гачок до шахраїв, адже вірять в якісь подарунки, грошові виплати тощо:
– Якщо вам дуже хочеться виграти щось, чи вам дуже потрібні кошти, обіцяні в повідомленні, перетелефонуйте на номер банку або зв’яжіться з фахівцями фінустанови будь-яким зручним способом: по телефону, безпосередньо у відділенні чи через онлайн-чат. Уточніть, чи є така акція і роздача подарунків. Безкоштовні подарунки зазвичай лише в мишоловках. Зауважую, «ПриватБанк» не проводить ніяких розіграшів, призових опитувань по телефону, невідомих сайтів чи у соцмережах. Всі наші акції ми проводимо виключно на офіційному сайті «ПриватБанку» та сайтах міжнародних платіжних систем, з якими ми співпрацюємо.
Анжела Дзинзюра радить, що кожного користувача має насторожити запитання про персональні дані. Після першого ж запитання про номер картки, термін її дії чи СVV-код потрібно класти трубку і передзвонювати до банку. Так само люди іноді диктують коди, які їм приходять від банку в SMS-повідомленнях.
Ще один вид шахрайства: дзвінок нібито з служби безпеки банку з повідомленням про спробу зняти кошти з рахунку. Клієнт намагається зберегти свої кошти, починає хвилюватися і мимоволі розповідає конфіденційну інформацію. Шахраї застають людей зненацька і не дають подумати.

Що робити, якщо став жертвою шахраїв

У «ПриватБанку» радять, якщо ви поклали слухавку і зрозуміли, що потрапили на гачок шахраїв, відразу зв’язуватися з банком будь-яким зручним способом, щоб заблокувати картку:
– Якщо оперативно звернутися в банк і ці кошти ще не встигли шахраї зняти, то банк може заблокувати ці операції і якщо вони не вийшли з банківської системи, той повернути кошти. Але все це треба робити дуже швидко. Треба розуміти, що шахраї розумні і щоразу вигадають нові способи обікрасти людей. Зазвичай, гроші виводяться з країни.
Анжела Дзинзюра наголошує, що банківські співробітники ніколи не запитують персональні дані.
Джерело:
Поділитись на Google Plus

Автор Інформаційний центр

0 Коментарів:

Опублікувати коментар