ЯК ПРОВОДИТИ “КОРИГУВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ” НА ПОЧАТКУ РОКУ, – РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН



У Міністерстві освіти і науки радять провести діагностичні роботи (опитування) учнів 2-11 класів, щоб перевірити засвоєння матеріалу за минулий рік.
Вчителям рекомендують приділити більше уваги повторенню вивченого матеріалу, зокрема, під час дистанційного навчання.
“Слід зазначити, що оцінки за такі діагностичні роботи не бажано виставляти до класного журналу, адже вони є орієнтиром для визначення рівня залишкових знань й умінь. Відповідно до результатів, спланувати роботу (колективну або індивідуальну) щодо актуалізації окремих тем, систематизації знань та умінь, практичного закріплення тощо. Тривалість періоду такого навчання кожен вчитель визначає самостійно: попередньо планує з урахуванням досвіду організації дистанційного навчання в минулому році, вносить певні корективи до плану після проведення діагностичних робіт”, – зазначають у відомстві.
Нагадаємо, заступник Міністра освіти і науки Любомира Мандзій у травні зазначала, що у вересні на початку нового навчального року для учнів шкіл організують коригуюче навчання. Це потрібно для того, аби повторити ті знання, які отримували учні під час карантину.
Повністю із рекомендаціями можна ознайомитись у документі за посиланням.
Джерело:

Поділитись на Google Plus

Автор Інформаційний центр

0 Коментарів:

Дописати коментар