ЛУБНИГАЗ ПРИНІС ГЛИБОКІ ВИБАЧЕННЯ СПОЖИВАЧАМ


 
ЧЕРЕЗ ГАЗОВІ ПИТАННЯ ЛЮДИ У ЛУБНАХ ТА ПИРЯТИНІ ПОЧАЛИ ВИХОДИТИ НА МІТИНГИ І ПИСАТИ ЗВЕРНЕННЯ В ОРГАНИ ВЛАДИ. ЦІКАВО, А ЯКА СИТУАЦІЯ В ЧОРНУХАХ? НАПИШІТЬ ВІДГУК.

Після трьох днів мітингів, які почались 22.12.2020, АТ Лубнигаз 25.12.2020  нарешті "з'ясувало" причину обурення людей і на офіційному сайті https://lubnygaz.com.ua/pro_kompanyu/news.html повідомило про технічну помилку в квитанціях і приинесло глибокі вибачення споживачам (звернення дивіться далі). Чи побачили б цю помилку бізнесмени, якби люди не вийшли на протест?

Повідомлення про технічну помилку в квитанціях

25.12.2020

            Шановні споживачі АТ «Лубнигаз»

    Повідомляємо Вас, що за результатом розгляду звернень споживачів, в алгоритмі роботи програмного забезпечення, що проводить розрахунок річної замовленої потужності на 2021 рік виявлено технічний збій, що призвів до некоректного нарахування кільком категоріям споживачів. У результаті, цим категоріям помилково нараховано по 299 кубів споживання.

     АТ «Лубнигаз» відкликає квитанції на оплату послуги з розподілу природного газу, що надійшли споживачам з 20 по 25 грудня 2020 року. Коригування обсягів буде проведено автоматично, виправлені платіжні доручення будуть відправлені вам 4-6 січня. З боку споживачів не потребується жодних додаткових дій (звернень, звірок, тощо). Можливі переплати будуть зараховані в оплату послуг наступного періоду. 

    Ми вдячні уважним абонентам, які виявили помилку на етапі виставлення квитанцій. Це дозволило не нанести нашим споживачам матеріальної шкоди, адже за виставленими квитанціями ще майже ніхто не заплатив.

     Приносимо глибокі вибачення. Проводиться службове розслідування, відповідальні в службовому недбальстві будуть покарані аж до звільнення з АТ «Лубнигаз».


Джерело: соціальна мережа Facebook

Поділитись на Google Plus

Автор Василий Інформаційний центр

0 Коментарів:

Опублікувати коментар