Із
1 січня 2021 року змінився механізм прийому документів для оформлення державних
соціальних допомог, субсидій, пільг та інших соціальних гарантій.
Головне
нововведення – управління соцзахисту при колишніх райдержадміністраціях
припиняють особистий прийом громадян.
При цьому, у територіальних громадах, до складу яких увійшли міста обласного
значення ( Полтава, Кременчук, Лубни, Миргород, Горішні Плавні) функції з
прийому документів продовжують виконувати управління соціального захисту
населення відповідних міських, районних у містах рад, повідомляють на сайті
Департаменту соціального захисту населення Полтавської ОДА.
Із
1 січня 2021 року заяви з необхідним пакетом документів для призначення
державних соціальних гарантій приймаються безпосередньо в територіальній
громаді:
відділами
соціального захисту відповідної територіальної громади або визначеними
посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради;
- уповноваженими особами старостинських округів;
- посадовими особами центру надання адміністративних послуг (у разі їх
створення).
Такі
зміни пов’язані із завершенням реформи децентралізації, адже у громадах є
соціальні підрозділи, які приймають документи від людей.
Управління
соцзахисту прийматимуть заяви з необхідними документами на призначення
державних соціальних гарантій лише якщо їх надсилатимуть поштою або в
електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, або Єдиний
державний веб-портал електронних послуг «Портал Дія» – за наявності технічної
можливості).
У разі виникнення питань радять звертатися на
безкоштовну «гарячу» лінію: 0800500620.
Джерело: https://kolo.news
0 Коментарів:
Дописати коментар