Заступник
голови облдержадміністрації Євген Греков провів онлайн-засідання робочої групи
з питань формування, ведення та використання обласного (регіонального)
страхового фонду документації.
«Це робота не нова, вже 20 років
вона ведеться й має виконуватися постійно. Створення фонду страхової
документації передбачене законодавчо. Розуміємо актуальність цього процесу,
адже він забезпечує можливість у разі після настання стихійного лиха чи
техногенної аварії швидко відновити втрачену документацію, щоб та чи інша
інституція, не тільки державна, а й приватна, могла відновити свою діяльність,
– сказав Євген Греков. – Далеко шукати прикладів не треба. У Полтаві
відбувається ліквідація надзвичайної ситуації, пов’язаної з пожежею в пам’ятці
архітектури національного значення. Фактично її відновлення до того вигляду,
який вона мала за обліковими даними, – одне з завдань, яке можна виконати за
допомогою страхового фонду документації. Відповідна інформація має в ньому
зберігатися».
Місцеві органи виконавчої влади –
суб’єкти системи державного страхового фонду документації. Вони планують,
координують і забезпечують фінансування й виконання робіт із формування й
ведення обласного страхового фонду документації відповідно до затверджених
програм.
«Полтавська ОДА як суб’єкт
державної системи фонду в межах своїх повноважень координуватиме і
контролюватиме роботу з його наповнення в області. Організаційні заходи
здійснюють Державний архів Полтавської області, структурні підрозділи ОДА. Вони
залучені до формування загального переліку підприємств, установ і організацій,
документація яких підлягає внесенню до регіонального страхового фонду
документації. Відповідно до укладеного переліку буде розроблена програма зі
створення страхового фонду документації Полтавської області на 2021-2025 роки.
Нині діє профільне розпорядження голови облдержадміністрації», – додав Євген
Греков.
Директор Державного архіву
Полтавської області Валентина Гудим зазначила, що відповідна робота дуже
важлива, бо забезпечить збереження документів.
«Страховий фонд – це збереження
оригіналів документів. Вони зберігаються не в Державному архіві Полтавської
області, а в установах, підприємствах, організаціях за галузевим принципом.
Наше завдання – сформувати якісний перелік об’єктів, – сказала Валентина Гудим.
– Потрібно виконати розпорядження голови ОДА. Для початку визначитися з
відповідальними людьми, з якими архів працюватиме. Не ставте цю роботу, як
другорядну. Вона важлива, адже прикрі ситуації трапляються, потім виникають
проблеми з документацією. Наприклад, відколи під окупацію потрапили донецький і
луганський архіви, громадяни України не мають доступу до оригіналів документів
цих двох установ. Проте можуть скористатися інформацією саме зі страхового
фонду, який був зроблений. Тож робота не другорядна. Її треба вивести на
належний рівень».
Євген Греков зазначив, що всі
відповідальні виконавці, зазначені в розпорядженні, до 20 грудня мають
завершити перший етап роботи і прозвітуватися про його виконання.
Джерело: http://chornuhy.adm-pl.gov.ua/
0 Коментарів:
Дописати коментар